דבר המנהלת

דבר מנהלת

תלמידים והורים יקרים,

מבחינתי בית ספר "היובל" הוא קודם כל בית חינוך. בית ספר שלנו חייב לתת מענה למיצוי האישי, לחנך לערכים של הכלה, נתינה ואהבת הארץ וללמד את הילדים מיומנויות חשובות שיסייעו להם להתפתח ולהתקדם בעולם הגדול.

מתוך תפיסה כי יש לאפשר לילדים למידה חווייתית משמעותית הוספנו תחומי דעת אשר יאפשרו לתלמידים התנסויות חדשות ומעניינות: יום שישי אחר, שחמט, דרמה, אומנות, סינית, ערבית, יוגה, מחול, גינה לימודית, מאסטר דף ועוד.

בשנת הלימודים הנוכחית נעמיק בייחודיות בית הספר בתחום "המישחוק" בהיבטים נוספים, נשלב משחק בכל התחומים, נחזק את המפגשים עם מעגלים נוספים בתוך ומחוץ לבית הספר דרך מישחוק במטרה לחזק את החוויה החיובית של למידה המושתתת על מעורבות אישית והנעה פנימית.

אתר בית הספר ימשיך להתפתח ולהוות מקור מידע שוטף לעשייה המבורכת בבית הספר. באתר תוכלו למצוא: לוח חופשות, כללים ונהלים לתלמידים ולהורים, פעילויות במרחבים הכיתתיים והמקצועיים, תכניות ייחודיות בבית הספר ועוד.  

אני מאחלת לנו שנה של המשך עשייה משותפת, שיח פורה והקשבה. שנה של שיתוף פעולה מיטבי, צוות, הורים ותלמידים, אשר יוביל את בית הספר לקדמה ולעשייה משמעותית.

שלכם,

מיכל כרמלי, מנהלת בית הספר